- „BARDZO NAM JEST BLISKA OCHRONA ŚRODOWISKA”
- Godziny pracy świetlicy
- Żywienie - październik
- Harmonogram konkursów czytelniczych 2024/25(1)
- KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ BIBLIOTEKĘ SZKOLNĄ W RAMACH OBCHODÓW MIĘDZYNARODOWEGO MIESIĄCA BIBLIOTEK SZKOLNYCH
- INFORMACJA O PROJEKCIE EDUKACYJNYM POD HASŁEM „BARDZO NAM JEST BLISKA OCHRONA ŚRODOWISKA”
- Dokumenty
Brak wydarzeń |
Poszukiwani są właściciele bluz, które znajdują się na zdjęciach poniżej. Zostały one porzucone na terenie szkoły w różnych miejscach zaledwie od początku roku szkolnego. Jednocześnie informujemy, że szkoła nie ma możliwości przechowywania garderoby uczniów, zwłaszcza jeśli będzie przybywać jej w takim tempie.
Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych to święto, które zostało ustanowione w 1999 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Bibliotekarstwa Szkolnego. Najpierw był to jeden dzień a od 2008 roku cały miesiąc październik. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na ogromną rolę książki w nauce i rozwijaniu zainteresowań czytelniczych oraz rolę biblioteki w życiu szkoły.
W tym roku Międzynarodowe Stowarzyszenie Bibliotekarstwa Szkolnego jako hasło Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych wybrało:
„BIBLIOTEKA SZKOLNA:
MOJE SZCZĘŚLIWE MIEJSCE,
W KTÓRYM KWITNIE KREATYWNOŚĆ I WYOBRAŹNIA”
Harmonogram konkursów przygotowanych z okazji tego święta.
29 września odbyła się w naszej szkole próbna ewakuacja. Wszyscy uczniowie i pracownicy opuścili szkołę zgodnie z przyjętymi procedurami. Akcją kierowała Pani Dyrektor.
28 września do naszej szkoły zajechał specjalny bus - Mobilne Laboratoria Przyszłości. Na jego pokładzie przyjechali edukatorzy, którzy dla uczniów klas IV - VI poprowadzili pasjonujące zajęcia z wykorzystaniem najnowszych technologii.
Dzieci poznały robota Dash, którym mogły dowolnie sterować wykorzystując wiele jego funkcji. Następnie zaprogramowały go tak, aby pokonał przygotowany tor przeszkód.
Druga część zajęć poświęcona była drukowi 3D. Pani prowadząca pokazała uczniom od podstaw jak działa drukarka 3D i jak powstają projekty. Uczniowie wspólnie uruchomili drukarkę i wydrukowali wybrany przez nich projekt. W czasie oczekiwania na wydruk otrzymali pisaki 3D, którymi tworzyli własne dzieła.